Monday, October 28, 2013
Monday, June 6, 2011
separuh abad
Friday, May 27, 2011
mengimbau kenangan silam
rasa makan nak makan jek
Monday, May 9, 2011
Happy Mother's Day!

Thursday, May 5, 2011
1st day in Kuantan






Saturday, April 9, 2011
Paradise

Monday, April 4, 2011
finally!

manyak gumbira woooo. rezeki baby dalam perut :)
ok. semua benda penting dah kasi settle
cuma saya perlu ke salon dan kasi ubah sikit ini rambut. dah teruk bebenor. and i need another bag. serious memerlukan beg yang lagi besar. tak larat dah dok pakai beg menimbun. jenuh nak mengangkut keluar
Friday, April 1, 2011
syukur
Tuesday, March 15, 2011
Birthday Gift

image: Here
Tuesday, March 1, 2011
10 weeks
yes! i'm pregnant. itu sebab la lama menghilangkan diri. kejap2 jumpa gynae. kejap2 kena mc. mc bukan sekejap tuh. seminggu terus. i likeeeee
last month kena drip. nasib baik sehari jek due to muntah yang amat teruk. semalam boleh pulak kena heartburn. tuh la lain kali melantak ketam bercili tuh kasi ingat orang sikit. ni makan macam esok dah nak kena deliver and start confinement. rupanya kena heartburn ni perit yang amat sangat ok. sampai nak ketawa pun kena control. tuh belum kena dukung si kecik tuh lagik. pengsan!
kali ni pregnancy banyak betul dugaannya. antaranya ialah...fikir nak gynae yang mana. boleh tak dah masuk 10weeks still dok fikir nak deliver hospital mana and gynae mana. haish. itu pun semua sebab my old gynae dah pindah hospital lain. macam malas la pulak nak pergi sana
Friday, December 31, 2010
sungguh indah
Tuesday, December 28, 2010
cengeng atau mengada?
Sunday, December 26, 2010
home alone
Friday, December 24, 2010
kagum ok!
sungguh menakutkan la
Tuesday, November 30, 2010
lil ballerina + chuggington
and disebabkan dia minat sangat dengan benda alah ni, last two weeks, my mom ajak lil ballerina naik lrt putra. takde plan pun sebenarnya. tau2 my mom call and suruh get ready bcoz nak suruh cucu dia merasa naik lrt
anak saya jakun sebentar tengok orang dekat luar :D
takde pergi mana pun. just sampai klcc and lepak2 makan ajo
image: google
sangap + dah takde kerja
seronoknya dapat bergosip dengan diorang ni. ada jek benda nak cerita kan
p/s: saya dah jatuh cinta pula dengan this shopping mall. banyak giler ok kedai yang jual dress untuk budak2. confirm akan datang lagi. byebye OU. gonna miss u haha
bila mood rajin datang
akhirnya menjadi jugak. fuhhh
serious terasa amat payah nak masak fried meehoon ni. dah berapa kali try asyik fail jek. but this time menjadi ok
dengan bangganya makan sampai muntah. even lil ballerina pun suka. dia cakap sedap. waaahh terus kembang ai tau bila anak sendiri puji masakan mummy dia. yelah selama ni mana dia nak makan sangat apa yang mummy dia masak. asyik nak makan apa yang wan dia masak jek. sentap ai tau
oh ya not only fried meehoon jek saya masak...
tetapi ini juga. cheezy potatoes. haa ambik!
yang jadi mangsa makan ialah RK :P
yummy yummy
lastly decided nak bfast yang extravanganza sikit
so terus ke solaris mont kiara. kebetulan nak beli barang. so senang la lepas bfast boleh terus ke cold storage
merayap punyer merayap terus masuk romulus hub. tengok macam menarik jek bfast dia

boleh la kan dah order baru sibuk nak belek2 menu tuh. yang si kecik sebelah pun sibuk jugak nak tengok. macam tau baca jek kan
boleh makan beef pepperoni pizza di pagi hari!
yeaahaaaaaaa sungguh indah. oh ya pizza tuh saya sorang jek yang makan. licin!
RK ambik regular bfast

dan yang paling bahagia sekali ada budak ini. rileks jek angkat kaki letak kat atas meja sambil makan toast. haish!