Thursday, September 25, 2008

congrats to my BIL and his wife

besos to everyone...

congratulations abg didi and kak malina for ur newborn lil princess!

happy-nya coz my lil ballerina dah ada cousin. and bunny's family lagi la excited kan coz dah ada cucu yg kedua huhuhu raya ni sure meriah

can't wait to see my lil niece. sure comel. tengah fikir nak beli apa for her. hari tuh for my lil ballerina diorang dah kasi stroller tak kan nak beli stroller gak. macam pelik jek hehe i asked bunny. dia pun tak tau nak beli apa coz my bil macam dah beli semua la kan untuk princess dia. aiyaaa...satu masalah gak tuh...

hmm it's okay la. petang ni jojo nak pergi the curve. berbuka bersama girlfriends:D maybe jojo
cari dekat sana je la.

hugs and besos 

2 comments:

Yuyun said...

hai
apa kata bagi baju
common but tu yg paling best rasanya
coz baju babgy girl nowaday sgt lawa2..=)

Yuyun said...

nak tengok gambar lil ballerina bole?sure cute like her mom..=)