Monday, May 3, 2010

cubaan menjadi 'omputih'

dah lama simpan resepi ni kan. cuma blom ada feel nak buat jek**cewahh feel la sangat kan. cakap jek la malas**

last saturday, berkobar2 ni ajak RK pergi mercato damas. sebabnya...nak beli bahan2 untuk buat beef lagsane



actually kalau mat saleh tuh confirm laju jek nak buat ni kan. saya ni jek dok terkial2 baca resipi :D naik juling dah mata ni. kejap baca resepi kejap sediakan bahan

yang best nyer saya baru nak masuk minced beef dalam kuali dah RK tanya...

"dah siap ke?"

panas aii tau

akhirnya...


tadaaaa...terhangus sikit part cheese yang ada tuh. maklum la bukannya reti sangat pakai oven ni. beli semata2 nak cantik kan dapur jek :P

RK makan sampai licin!

next time saya nak try pakai mozzarella cheese la. takmo guna cheddar cheese sebab rasa macam masin sikit

hmmm rasa macam nak buat lagi coz bahan2 still ada. cuma nak kena beli minced beef jek. ni kalau saya biarkan alamatnya sampai berkulat aa bahan2 yang lebih tuh

p/s: next...oreo cheese cake! yummy!

2 comments:

~chacha~ said...

woiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
sedappppppppppp nya!
i hate u maziannnnnnnnnn!

jojomy said...

hahahahahaha
aku tau sbb apa ko hate me nii
sbb ko kena mkn buah jek kan hari2
sedapp weii chaa
tak tipu niii
lepas ni ai nak buat oreo cheese cake
u nak?
eh lupa lak u xbleh makan hahahahaha