Tuesday, March 1, 2011

10 weeks

...bersama dengan orang baru...

yes! i'm pregnant. itu sebab la lama menghilangkan diri. kejap2 jumpa gynae. kejap2 kena mc. mc bukan sekejap tuh. seminggu terus. i likeeeee

last month kena drip. nasib baik sehari jek due to muntah yang amat teruk. semalam boleh pulak kena heartburn. tuh la lain kali melantak ketam bercili tuh kasi ingat orang sikit. ni makan macam esok dah nak kena deliver and start confinement. rupanya kena heartburn ni perit yang amat sangat ok. sampai nak ketawa pun kena control. tuh belum kena dukung si kecik tuh lagik. pengsan!

kali ni pregnancy banyak betul dugaannya. antaranya ialah...fikir nak gynae yang mana. boleh tak dah masuk 10weeks still dok fikir nak deliver hospital mana and gynae mana. haish. itu pun semua sebab my old gynae dah pindah hospital lain. macam malas la pulak nak pergi sana

fikir and dok tanya orang, last2 ambik this one gynae. fyi, my gynae is a guy! sungguh malu la saya. saya la malu orang lain elok jek. and orang cakap gynae lelaki lagi bagus. itu orang cakap bukan saya. apa2 pun kita kasi test dulu

err dah test pun. semalam. pasal heartburn ni la. alhamdulillah...semuanya ok. yang penting saya comfortable dengan my new gynae. sangat bersifat kebapaan. saya suka

oh ya...nasib baik saya jumpa gynae semalam. kalau tidak saya tak tahu pun si comel dalam perut ni dah membesar. saya ingatkan dia masih lagi 'kecil'. rupanya dah 'besar' ok. so cute!

can't wait to see you on september. muaks!

p/s: my previous gynae bagitau on october. sekali bila jumpa semalam dia cakap on 25 september lak. haish! tak kisah la janji si comel ini sihat. dan yang paling penting...saya dapat makan nasi impit yang dibanjiri dengan kuah kacang+rendang ayam time raya ok hahahaha

1 comment:

Me said...

wahh congrats sis...patut la lama tak hapdate