Friday, September 4, 2009

my 1st muffin

yeaahaaaaaaaa

saya baru beli oven last week. punyer la excited nak try macam2 kan.


kebetulan last monday kakak saya nak datang berbuka sama. so pagi tuh punyer la semangat fikir nak buat something for my sis.

apa lagi...surfing la cari resepi. jumpa!

choc chip muffin by nigella.

tengok dia buat macam terliur jek kan dekat tv.

my sis cakap ni mesti choc chip kat kedai dah habis kena borong kan hehehe

yerr saya telah meletakkan choc chip di dalam muffin dengan kuantiti yang sungguh melampau. kata excited. mesti la main letak jek kan.

ada dua jenis muffin saya buat. 1 choc chip and 1 lagi white choc.

owh ya my mom kasi kekawan dia muffin ni and tetiba macam ada orang nak order.

aiyooo...camner jek? saya belum buat kira2 lagi nak jual brapa 1 muffin. even my officemate pun nak order gak coz dia nak bawak balik philipines.

esok RK kena kerja shift malam. tengah fikir nak stay kat rumah my mom ke rumah sendiri ni? hmmm...

eh lupa lak. esok saya nak try buat roti jala. kalau kerajinan laaa. RK pulak nak suruh saya buat lasagna. amboii...order saja...eh tak baik melawan. kang kena sengat lagi. takuuuut....

kena buat something yang senang RK nak berbuka dekat office.


No comments: