Wednesday, January 6, 2010

apa la nak jadi ni...

...ini semua salah nora!

yeap!

sapa suruh dia buat status@fb yang dia tengok cerita BOYS OVER FLOWER...

kan saya dah addicted dengan cerita ni. ni serious punyer addicted sampai menggigil tangan ni haa dok upload kat youtube kan:P

fyi, since kolej saya memang tergila2 kan cerita korea or jepun ni. siap request nak letak tv dalam bilik ni semata-mata nak kasi feel sikit bila tengok sorang2**kalau tengok sorang2 leh nangis2 gitu kan hahaha**

my dad punyer la marah sebab saya tengok cerita2 macam ni. dia tanya diorang ni ada tengok tak cerita melayu kita? aiyooo soalan tuh saya hanya boleh jawab dengan senyuman jek.

masalahnya cerita melayu kita takde cerita macam ni. yang boleh menyebabkan saya berdebar2 dan tak sabar nak tengok next episode.

owh ya yang jadi heroes ni bebudak F4. perghhhh ngancam banget diorang ni kan

u guys try tengok cerita ni. memang kelakar giler plus complicated.

tak silap dekat 8tv ada keluar cerita ni tapi dekat youtube lagi best. diorang still guna bahasa and suara diorang sendiri and episodes dia pun dah advance.

p/s: cerita vampire diaries saya belum habis tengok lagi dah berpaling tadah tengok cerita ni kan..aiyooo...

image: google

No comments: