Wednesday, January 13, 2010

quick quick!

macam lama jek tak update blog...hmm...

sungguh sibuk lately ni dengan kerja yang bertimbun2. sampai nak tengok pc pun menyampah ok!

hari ni memang agak hectic for me. dah la bangun pagi lambat. sedar2 jek dah pukul 7.30am! giler weeii...terus meloncat daripada katil kan...

dan disebabkan saya meloncat untuk bangun padi tadi, my neck macam terkehel la plak kan. dah la lambat ni nak pergi office, boleh plak lil ballerina mengada2 buat2 batuk terus termuntah. aiyooo dia ni...nak marah terus tak jadi sebab dia dengan selambanya tersengih2 suka tengok muka mummy dia yang terkejut...

hari ini ada seorang kawan baik saya sedang dilanda kesedihan:( owh i wish saya boleh berada di sisi dia sekarang ini...

on the otherhand, saya sudah habis tengok kesemua episode BOYS OVER FLOWERS@youtube. waaahhh sungguh syahdu ok. siap boleh keluar air mata la tengok kan. i think last korean drama yang saya tengok adalah AUNTUMN IN MY HEART. cerita tuh lagi tak bleh bla ok. sebab ending dia menyayat hati gitu. at least boys over flowers ni ending dia menarik.

disebabkan saya terlalu suka sangat sangat sangat boys over flowers, saya telah repeat balik tengok at 8tv. u know what...RK sungguh bengang dengan saya! hahahahahaha

fyi, RK memang tak suka dengan this kind of drama or movie. sungguh jiwang and tangkap leleh ni. bagi dia cerita macam ni sungguh merepek. ooo kalau dia tengok cerita macam transformer ke batman ke takde lak dia rasa merepek kan. itu lagi tak logik ok.

walaupun saya dah tengok sampai habis but still saya boleh leleh2 ni hahaha adoii apa nak jadi ni kan...

tak sabar malam ni nak tengok next episode:P

p/s: seharian suntuk dengar ost boys over flowers. tak faham sebenarnya tapi layankan jek hehe

No comments: