Wednesday, February 17, 2010

disebabkan....

bencinya! nape hari ini kena kerja? stress ok!

disebabkan... sudah 4 hari bercuti, hari ni saya sampai office tepat pukul 8am! oh my...punyer la awal sampai**dengan harapan mr ceo baca and boleh la dia naik kan gaji saya kan :P**

disebabkan...semalam keluar bershopping dengan MIL, badan saya sudah sakit2. tuh la galak sangat nak masuk semua kedai bj kan dah jadik macam ni. my MIL ada belikan something untuk lil ballerina. sungguh comel. nanti saya upload

disebabkan...minum coffee before tidur, membuatkan mata saya terkebil2 pada pukul 1am. cis! stress ok. dah la nak surfing tak boleh sebab RK pakai lappy nak buat kerja. sian RK sampai subuh tak tidur lagi coz kena siapkan assigment. tuh la buat kerja last minute lagi kan:P

disebabkan...waktu cuti sudah makan dengan hebatnya, hari ini lunch hanya makan roti fav saya aja. sabtu, terlebih rajin saya masak ikan bakar**masak dalam oven**. habis seperiuk nasi ok. ahad, masak nasi goreng ikan masin. isnin, sambal sotong and semalam had nasi beriyani for BFAST! tuh belum bab dinner yang kita orang dah melantak kat secret recipes. aiyoo...

p/s: nak update pasal short trip to pd tapi malas nak edit pic. later la

No comments: