Monday, February 1, 2010

zoo negara

as promised...welcome to zoo negara!

seperti biasa...haruslah ada gambar yours truly dulu kan:D cuma saya tak faham kenapa la dalam banyak2 gambar, si comel kat belakang tuh jugak yang jadi pilihan kan...

masa ni memang cute ok. itu rasanya 'ayah' hippo and dalam pool tuh ada hippo yang macam kecik size dia. by the time orang datang, tiba2 jek hippo yang kecik tuh melompat2. kira macam nak menunjuk la yang dia lagi terer kan. cute giler ok. just imagine hippo melompat2...


masa ni pun cute gak. gajah ni macam tengah menari2 sebab belakang lil ballerina tuh ada pondok orang jual fav food dia. serious masa ni saya tengah menyorok belakang RK. scary ok. rasa macam dekat jek.

owh ya...kita orang pergi zoo pukul 1pm ok! punyer terik. ni semua gara2 nak tengok show ni start pukul 3pm. tapi saya rasa macam kejap sangat show dia. rasanya macam masa zaman saya pergi, show dia macam lama.

masa ni lil ballerina bukan heran sangat nak tengok show ni. dia lebih excited tengok orang sekeliling dia yang ramai sangat budak2 and dia juga sedang sibuk curi2 ambil fries yang RK beli hahaha dia tau kalau dia mintak sure tak dapat punyer.

actually banyak piccas tapi tak larat lak nak upload kat sini. macam biasa tengok dekat fb

p/s: saya kena book 1 lagi bilik at corus paradise. nasib baik ada lagi. my dad macam jealous pulak dengar kita orang nak bercanda ramai2 dekat pd kan :D nak seduce my lil bro la suruh dia join sekali. baru la meriah

No comments: