Thursday, April 8, 2010

tiba rasa nak jadi chef

akhirnya habis juga saya tengok movie ni. asyik postponed jek


serious movie ni sungguh cute especially part dia nak masak lobster then dia tak sampai hati nak masuk kan lobster yang still hidup kat dalam air panas. lepas tuh hubby dia dok cakap...

"lobster killer...lobster killer..."

soooo cute ok!

after tengok movie ni terus saya macam bersemangat jek nak masak kan :P

**jumpa kawan lama dengan fb. sekarang ni dia bukak class masakan - buat design for cuppies & cakes. serious cupcakes & cakes yang dia jual semuanya cute bangat. this coming saturday ada class tapi saya tak boleh nak join walaupun hati meronta2 nak pergi coz ada twin's birthday bash. hopefully dia akan buat lagi. looking forward nak belajar macam mana nak buat those designs yang sungguh cantik and cute itu**

p/s: suddenly saya terfikir kenapa saya tak study nak jadi chef ek? hahaha berangan sungguh! kalau nak masak ikan pun kena balut satu tangan apa kes

image: google


No comments: