Friday, November 19, 2010

syahdu sungguh

dah nak habis cerita tuh baru la terhegeh2 nak tengok kan

last tuesday, a day before raya haji, saya cuti. jadi masa ni adalah masa saya melepak depan tv sampai lebam bersama si nakal yang tak habis2 berzikir kat telinga ni


"nak atunnnnnnnn"


dalam erti kata sebenar...nak cartoon

tapi saya buat dek jek sebab tengah sibuk cuci mata tengok hero dia yang sungguh macho

tadaaaa

sinetron CAHAYA

saya bukan pengikut cerita ni sebenarnya. kebetulan jek tertengok. masa tuh part cahaya ni accept cinta from satria. perghhhhh ai nangis wa cakap luu. berjujuran air mata ai nii

paling yang buat saya terharu ialah...ada orang lapkan air mata saya

siapa lagi kalau bukan si nakal saya!

terus kami berdua berpelukan. lawak ok! macam mummy dia pulak yang sedang berlakon dalam tuh

image: here

No comments: