Friday, May 27, 2011

rasa makan nak makan jek

...scotty mccreery american idol tuh...:P

im not a big fan of american idol. tak tengok pun show tuh. tapi bila my friends keep on 'provoke' him dalam fb terus buat macam teruja jek nak tengok siapakah scotty ni kan

finally dapat tengok dia nyanyi semalam. ulangan ok! sungguh ketinggalan zaman

first time dengar terus macam...oh my...suara dia sangat seksi seh!

especially bila dia nyanyi lagu i love you this big. damn! muka cute tapi suara jantan. macho ok! rasa macam nak gigit2 jek dia kan. uiks!

on the otherhand, my pregnancy dah pun masuk ke 3rd trimester. kejap jek. next friday ada check-up and insyaAllah akan masuk ke 7 bulan. alhamdullillah....cant wait to see my lil R. ehh kenapa lil R? sebab semua nama anak saya akan ada R di hadapannya ok. sungguh tak adil sebab saya jek takde R. uwaaaaaaaa :D

since im pregnant, takdela craving benda merepek2 pun. it just kalau my previous pregnancy saya asyik nak makan McD jek and western food but this time saya hanya nak makan nasi...nasi and nasi. itu pun cerewet giler. but mostly saya nak makan lauk yang my mom masak jek. my mom masak telur dadar pun dah rasa best giler ok. sungguh bersifat kekeluargaan la anak saya ni huhu

and one more thing. semalam baru perasan. saya suka tengok cerita macam ala2 menyiasat gitu kan. macam csi tuh mmg fav la tapi kali ni lagik teruk. law & order nak tengok. pastu melarat pulak ke burn notice**mamat michael & jesse tuh sangat seksi ok**pastu ntah citer apa saya tengok semuanya layan. as long as ala2 macam csi im ok. cerita cintan cantun or nangis2 ni tak layan

ok mau cari semua nyanyian scotty@youtube

p/s: mr ceo tak nampak saya. punyer la gabak dok terpacak depan bilik dia pun boleh tak perasan hmm mesti sebab saya luruskan rambut hahaha hari ni terajin pulak nak melurus rambut bagai. selalu ikat jek

No comments: