Wednesday, November 5, 2008

tagged lagi...

besos to everyone

thanks elly. memang sudah lama ku tunggu soalan sebegini:D

WHAT IF YOUR EX SAY THIS TO YOU?

1. Hi how are ya?
=apasal sibuk nak tau?

2. Hey! You wanna go to the mall?!
=sapa nak pegi dengan ko?

3. I LOVE U..
=dulu boleh la ko cakap macam tuh. sekarang ni TALK TO MY BUTT OK!

4. Do u want some cookies?
=tengok muka ko jek terus aku takde selera

5. Can we take a picture??
=nak buat apa? bukan gambar aku banyak kat ko ke? pulangkan balik boleh tak?

6. Here is my gift to you...
=terus campak dalam tong sampah

7. Let us just be textmates
=takde masa. buang kredit aku jek

8.Do you want me to buy you an ipod?
=ipod??? hey hello...laki aku boleh belikan laaa

9. Lets sit together in the bus
=bus??? mana sport car ko yang ko banggakan sangat tuh? dah jadi besi buruk ke

10. Hi baby
=i'm not ur baby ok!

11. Your still handsome/beautiful!
=baru tau ke? tuh la sapa suh tinggalkan aku dulu kan. menyesal la tuh. padan muka!

12. I still LOVE you!
=laaa tau ke LOVE tuh apa? ingat kan tak tau...

13. Can I visit your house?
=ada aku jemput ko datang ke?

14. Do you love me?
=dulu la. sekarang ni I LOVE RK SOOOO MUCH OK. he's much much better than u.

seronok giler tau jawab soalan ni...so pada sesapa yang nak jawab soalan ni..silalah. jangan malu2...

hugs and besos

No comments: