Monday, June 15, 2009

gate owh gate

saya sedang mencari seperti gambar di bawah.



wooden gate (from toys r us). yang besi pun ok gak. asalkan tidak mendatangkan kecederaan pada lil ballerina:D


saya sudah tidak tahan lagi melihat dia merangkak masuk ke dapur sambil menarik tong sampah pink saya dah mengeluarkan segala benda yang ada di dalamnya. serious! stress ok. asal kita orang nak masuk dapur jek dia follow. sometimes macam tak sedar tau dia follow kita orang daripada belakang.


ada sekali tuh jojo tengah buka fridge tetiba macam ada kepala tersembul kat bawah tengah jengah dalam fridge juga. maunya tak terkejut kan. bila jojo menjerit terkejut dengan dia sekali menjerit terkejut juga. pastu start nangis memang sah2 laa jojo yang kena marah dengan bunny kan. huh anak dad sungguh tau.


tak pun kalau susah sangat jojo beli jek yang ni.

wooden playpen (from toys r us). ni memang dah jadi macam kandang la pulak kan. habis pula living hall jojo penuh dengan benda alah ni. tapi saya dapat rasakan yang lil ballerina akan panjat benda ni untuk keluar. owh percaya la anak saya memang terer bab2 bila memanjat ni. akal dia panjang. dia tau macam mana nak buat dia keluar daripada situ.

hugs and besos

No comments: