Tuesday, June 16, 2009

sleepy

saya sungguh mengantuk hari ini kerana tak cukup tidur.

pukul 3am anak saya bangun sambil menangis yang serious punyer nangis ni. terkejut juga. coz dah agak lama dia tak berjaga tengah malam ni. bila saya nak ambil dia, dia mengesot ke belakang. tak nak saya ambil dia. lepas tuh siap pukul2 tangan mummy dia supaya jangan dekat. scary juga time tuh. tak pernah dia buat perangai macam ni.

last2 bunny buatkan dia susu and pujuk dia suruh minum. baru la dia slow down sikit kan. kalau tak makin dekat dengan dia makin dia menjerit sampai dah takde suara ok dia menangis.

tak ingat la pukul berapa baru lil ballerina boleh tidur balik. yang pastinya macam kejap jek jam dah pukul 6am dan saya pun terpaksa la bangun kerana bunny nak bfast pagi tuh.

sekian untuk hari ini.

p/s: mata ni serious macam tak boleh nak bukak. otak lak jam. adoiiii...

hugs and besos

No comments: