Sunday, June 14, 2009

eeiii marahnya

yerrr! saya sungguh marah dengan jiran atas rumah saya ni.

tengok la apa dia dah buat...

ni la pemandangan beranda di rumah saya ketika cuti. sungguh menyakitkan biji mata saya. tak cantik ok view daripada rumah saya. kalau orang datang malu jek nak buka langsir dekat beranda ni. sorry saya memang agak cerewet bila bab2 macam ni.

bagi orang lain maybe ni benda kecil jek but not me. orang bagi kawasan banyak tuh jek jangan la over ok. cuba la fikir keadaan orang lain pula. dah la saya ni bayar sewa mahal. so dah bayar mahal2 nak la bila duduk rumah nampak cantik dan menenangkan.

saya pun sidai banyak baju juga tapi takdela sampai habis rumah orang bawah pun saya nak tutup view dia kan. agak2 la kan.

ada sekali tuh masa saya pregnant, saya dah keluar and tekan lift untuk naik ke atas. tapi baru jek pintu lift buka bunny dah tarik saya masuk ke rumah. dia kata jangan la nak bergaduh pula. pasal sidai baju jek kan. dia suruh saya buat tak nampak jek. memang la pasal sidai baju je. kalau sekali dua takpe lagi tapi bila dah hari2 harimau pun boleh naik angin.

ada lagi satu peel jiran atas saya ni, wife dia suka menjerit yang tahap nyaring giler bila marahkan anak2 dia. dah la lil ballerina ni bila dia tidur tak boleh terkejut. kalau dah terkejut memang dia susah la nak tidur balik kan. silap hari bulan boleh mengamuk pula di kecik ni kan.

ok...that's all about my 'lovely' jiran kan...saja je nak luahan perasaan sebab benci jek bila tengok dia buat macam tuh. macam takde perasaan segan la pula kan. kita ni punyer la nak fikir perasaan jiran2 tapi tengok apa jiran buat kat kita balik?

ok..tarik nafas panjang2...

hugs and besos

No comments: