Tuesday, October 13, 2009

adakah...

...saya bersikap kejam?

mengeluh sekejap.

yeaaahhh i know bunyinya macam kejam tapi...saya memang tak larat nak dengar masalah department lain...**personal prob yg kekawan saya cerita itu takpe. sebab prob tuh takdela berat mana kalau nak dibandingkan masalah office kan**

especially masalah accounts department. serious otak boleh senget ok kalau dengar masalah diorang. dah la saya ni memang tak suka no2 ni. so bila my acc exec bercerita or merungut mengenai acc yang sungguh memeningkan ini, boleh menyebabkan kepala saya kena migrain.

(from google)

tapi...kesian juga dengan my acc exec tuh. resposibilities dia agak berat jikalau dibandingkan dengan saya. hmmm...

tapi...ada tapi lagi ni...kalau dia cerita pun saya memang tak tahu nak tolong dia macam mana.

so macam mana?

nak tak nak kena la dengar juga...uwaaaaaaaaaaaa...

p/s: kena tengok wajah saya bila bdk acc dok cerita pasal acc. muka macam takde perasaan jek. kang angkat kaki kecik hati tapi kalau dilayan terjebak pula dengan masalah mereka. aiisshh...

**ini sekadar luahan perasaan plus macam teringin nak update blog**

No comments: