Friday, October 16, 2009

craving!

finally...

hari yang ditunggu sudah tiba...

its Friday!!!

hari ni ada pasar malam dekat pbc. so pagi ni dah plan dinner nak makan apa. siap ym RK tuh cakap malam ni nak pergi sana. apa lagi kalau bukan...


rojak buah dan juga keropok lekor! dan rasa2 macam nak tambah lagi satu iaitu laksa:D

yerr sekarang saya tengah addicted laksa. dulu saya tak suka makan laksa tapi semenjak bekerja dengan company yang kebanyakkan datang daripada utara (especially tina) yang suka la mengajak saya makan laksa@yayasan selangor dulu, membuatkan saya juga berkeinginan terhadap makanan itu.

owh ya, bila ada keropok lekor ni harus la kena makan bersama...


sos cili padi! keluaran agromas.

haa makan sos ni kena ada air sejuk plus ice.

layan ok makan dengan sos ni. actually baru jek lagi try this sos tapi dah berbotol2 RK belikan untuk saya. asal makan fries nak cicah ni, cekodok pun nak cicah ngan ni. macam addicted tuh.

so far sos ni macam takde jek jual dekat supermarket@tsg. cuma ada kat pasar jek.

aisshhh baru pukul 11am. lambat betul nak balik ni.

p/s: tetiba macam teringat laksa yang dibuat oleh wan liza, RK's auntie masa balik ipoh hari tuh. sedaaaaappp! kemain bertambah kan. macam tak pernah makan laksa lagaknya kan:P

No comments: