Wednesday, October 28, 2009

can't wait...

this coming weekend!

RK pun cuti soo banyak benda nak kena buat. for time being bukan senang RK nak cuti on weekend. selagi takde orang leh cover bahagian news selagi tuh la dia kena coverkan:( hopefully cepat2 laa bos dia cari replacement.

saturday...

plan nak pergi shopping untuk lil ballerina. memandangkan si kecik itu sudah meningkat remaja, so banyak baju dia macam dah kecik jek kan. kasut pun nak kena beli. kata dah dapat 'kaki' kan. harus la asyik merayap jek kejenya. lepas tuh pacifier dia pun nak kena beli yang baru juga. tak tahu la dia buat apa sampai boleh koyak laaa...aiyoo...patutnya ada spare lagi 1 tapi dah dia hilangkan masa balik ipoh hari tuh so kenala beli yang baru.

nak kena beli present untuk lynn's wedding and present untuk baby boy juga. one of my college girls dah dapat baby. so i was planning nak tengok dia lepas dah settle beli barang.

malamnya pula nak dinner bersama gadis2 pujaan hati saya iaitu...

chacha and myra...

and..elly!

yeaaaaa...rindu bangat mau berjumpa ini gadis2. this pics was taken masa last kita orang lepak, i think ada la 3 bulan yang lepas kot...lama betul. masa ni memang enjoy habis. dah la melantak tak hengatt sebab masing2 kelaparan kan lepas tuh layan movie lak. memang enjoy la.

so this time myra dah set kan date and place untuk lepak lagi. hopefully jadi la kan.

sunday...

malam tuh kena pergi lynn's wedding at dewan perdana so siangnya itu adalah waktu saya mengemas rumah dan membasuh pakaian yang sudah menimbun and nak sama tinggi dengan batu caves sebelah rumah saya itu.

ni kalau saya postpone lagi nak laundry sure kena membebel dengan madam besar kalau dia datang rumah saya kan. hari tuh dia ada datang**semenjak saya ambik kan access card untuk dia, rajin pulak dia datang serbu kan:P**...masyaAllah perit telinga ok kena membebel. dia siap offer lagi nak basuhkan baju2 saya ni hahaha tuh perli namanya kan...

okla gtg. ada benda kerja yang perlu saya bereskan sikit walaupun mr ceo hari ni akan terbang ke indonesia:D

No comments: