Wednesday, November 4, 2009

macam tak percaya jek

errr...

saya macam baru tau la hari ni adalah 2nd anniversary saya!**macam mimpi jek saya dah kawin kan..and ada anak pulak tuh...**

bila ingat jek terus call RK. bila tanya dia lagi la dia tak ingatkan. siap tanya balik hari ni ada apa2 special ke? panas jek dengar kan. padahal dia gak yang ingat dulu.

RK suruh saya fikir nak buat apa malam ni or nak tunggu weekend jek ke. me...hmmm...tak tau la. selalunya bila balik kerja sure penat giler. hanya nampak katil and bantal jek. later la fikir.

owh ada good news for both of us. start next week RK dah takde kena kerja shift dah. yippie! suka suka. and next week juga RK akan ada bos baru. RK tak kasi saya reveal sapakah bos baru dia sebab wartawan semua tak tau lagi. hahahahaha bangga makk kan**tapi sempat gak la gosip dengan chacha. wajib!**aisshhh alangkah indahnya jikalau 'dia' adalah bos saya. opss...suami orang tuh. artis lagi kan. yang penting anak dia sungguh la comel.

later saya akan update on lynn's reception last sunday k. hari ni takde mood nak taip panjang2 sebab perut adalah senak dengan mcD and sundae choc for lunch. time for tidooo...

p/s: rindu hendak berjimba seperti ahad lepas. sungguh havoc and haru biru ok.

No comments: