Wednesday, July 28, 2010

baru sebut2 semalam rindu paed lil ballerina kat damai tuh

dah hari ni pergi jumpa dia...

semuanya sebab badan lil ballerina tiba2 jek panas. pastu kulit dia jadi merah2. at first ingatkan chicken pox tapi her paed said maybe because of ubat dia. yelah since dia masuk hospital sampai la sekarang non-stop makan ubat ok. sometimes kesian jek tengok dia. lil ballerina tuh bukan jenis suka makan ubat. kalau ubat tuh pahit lagi la siap vomit balik. just imagine setiap kali makan ubat confirm lepas tuh saya kena mop lantai. tuh belum masuk lagi segala baju yang terkena etc. but it's ok dah nama pun itu tanggungjawab seorang ibu kan. asalkan my si kecik sihat dah bersyukur sangat

tapi...

tiba2 saya rasa saya macam nak demam la pulak!

owh no! not now! banyak perkara yang perlu saya buat. i mean sementara lil ballerina still belum sihat sepenuhnya. saya kena kuatkan semangat. go away demam!

serious. tekak saya dah start sakit ni. mata macam pedih2. maybe sebab tak cukup rest and makan. tiba2 feeling badan dah kurus macam model hahahaha sesuka jek buat statement macam tuh

No comments: