Monday, July 5, 2010

dah mula dah...

hari tuh demam korean drama..boys over flower

sekarang ni demam Philippine movie lak. ini semua salah kawan saya yang sorang ni. disebabkan dia asal orang sana suka sangat laa menyodok saya dengan cerita2 daripada sana hahaha

err cakap jek laa yang saya nak tengok hero2 handsome jek kann :P

tapi saya memang suka hero ni. last drama dia yang saya tengok masa dia berlakon jadi lawyer. apa ke nama drama tuh

skali bila dengar chairman's PA dok cerita pasal movie ni terus aii macam teruja pulak nak tengok


hopefully dapat layan movie ni esok memandangkan saya bercuti 2 hari kan wink wink

kena pastikan saya layan sorang2 jek movie ni. kalau ada RK and lil ballerina hmm memang takde feel la nak tengok. paling teruk ialah kena kutuk dengan RK kann. kang ada jek dia nak complaint. bikin panas jekk

p/s: semalam ada layan satu movie ni. local. giler blur ok tengok. me and RK macam pening2 jek tengok movie tuh. just wondering adakah movie itu mendapat sambutan hangat di pawagam? hmmm

No comments: