Monday, July 26, 2010

home sweet home

home sweet home la sangat. padahal dah balik rumah hari jumaat lagi

oh ya for those yang tak tahu, my si kecik was admitted on wednesday night due to infection dekat paru2 dia

serious scary okay bila tau dia nak kena masuk hospital ni. macam2 yang saya fikir. yelah dah nama pun anak kan. first time pulak tuh kena masuk hospital ni

especially bila tengok tangan dia nak masuk drip. aiyooooo! aii nangis ok! maunya tak nangis bila tengok her paed dok cucuk2 jarum cari urat dia. tak cukup tangan kanan dia cucuk pulak tangan kiri. sakit ok. saya tau sebab saya pun kena benda yang sama macam lil ballerina. kena cucuk banyak kali sbb urat tak muncul2 gak

ok dah pukul 1pm. waiting for RK to pick me up. mau ke gleneagles again untuk buat check-up

pengsan laa...mau runtuh lagi sekali gleneagles tuh dengar anak saya meraung tak nak jumpa her paed. anak saya dah trauma ok

hopefully ni last my lil ballerina kena jumpa her paed kat sana. kesian dia :(

will update more about lil ballerina & hospital later

No comments: