Thursday, July 1, 2010

oh la la

omg!

saya ni jarang guna fb untuk tujuan lain selain bermain games. cakap la game apa semua saya bantai main and terus macam addict kan

but...

sampai la hari ni saya rasa macam ala2 sebak jek

why?

sebab saya jumpa balik kawan sekolah rendah saya!

err bukan tak biasa before this. selalu jek jumpa kawan sekolah rendah/menengah or kawan kolej or kawan naik lrt cuma this girl memang saya dah lama nak cari sangat tapi saya lupa nama dia!

serious semalam saya dok fikir apa jek nama kawan sekolah rendah saya tuh. sampaikan nak makan pun dok ingat dia lagi. nak tanya RK mana la dia kenal kan :P

sekali dia add saya dalam fb la

waalaaweiiiii happy!

nak jumpa dia sangat tapi tak boleh coz now she's staying in jakarta. waaaa ini ada harapan ni nak pergi holiday kat sana wink wink

oh i miss her so much. dia ni dulu clumsy masa zaman sekolah. clumsy and at the same time sangat kelakar ok dengan muka dia yang selalu blur itu

on the otherhand, feel pity pula pada kawan saya yang sorang ni. tak nak attend on her graduation ceremony due to takde sapa nak temankan dia coz her big sista akan due untuk deliver baby. so macam family dia agaknya bz nak prepare for the very first cucu in the family

oh i wish i can be there for you, friend...

sms-ed myra and told her about this. hmm well nak pergi ke asutralia tuh quite expensive for us especially for me yang dah ada RK & lil ballerina. harus la kena spend banyak kan

tiba2 rasa rindu pada semua kawan2 saya...especially kat elly, chacha & myra

hmmm

p/s: owh i almost forgot yang chacha nak datang jumpa saya dekat office next week. ambik cuti semata2 nak jumpa saya. betul tak beb? hahahaha perasan! padahal dia datang nak discuss pasal kerja

No comments: