Tuesday, July 7, 2009

baby safety gates

at lasssstttt jumpa juga yang berkenan di hati and yang sesuai untuk diletakkan dia pintu dapur rumah saya. itu pun ada orang yang bagitau dekat mana nak beli.



saya beli di tesco. less than rm100. serious terbeliak biji mata. sebab mostly yang saya survey semuanya over rm300. mahal betul. agaknya branded kot or jenis kayu memang mahal. ntah la...sila abaikan dapur saya yang bersepah itu.

apa2 pun saya sekarang sudah senang hati mau membuat kerja di dapur. kalau tidak jenuh ok nak 'menghalau' si kecik ni supaya jangan masuk.

nak tengok wajah orang yang duduk di luar pagar?

check this out

muka si kecik macam tak puas hati jek memula dia nampak gate ni kan. but slowly dia dah boleh accept. so everytime saya di dapur dia akan duduk di luar pagar dan meminta biskut rusk dia.








No comments: