Friday, July 24, 2009

congratulations!

...to aini & mawi for ur new born baby!

ni pic dia masa dia pregnant. comel jekk tengok perut dia kan. cuba tengok gambar saya masa pregnant...aisshhh tembam setembamnya. siap ada jiran saya cakap lagi yang saya ni pregnant anak kembar ke sebab 'kembang' semacam kan. mana tak kembangnya kalau hari2 melantak mcd masa lunch dengan elly oppsss elly bongkar rahsia kita lak:D


muhammad adam bin mohd zawawi. comel jek tengok dia tido. ni kalau dapat cium memang habis la hehe nak plak kalau ibu elly and mama niesa dia datang..:D

eh eh tetiba jek aku bagi gelaran untuk korang babes...aku main letak jek nanti korang sendiri laa bagi gelaran ek hehehe aku dah tentu mummy yan ahakkksss nak glamer jekk

**images from ainiey's fb**

1 comment:

~chacha~ said...

yan..aku pon nak glemer mcm ko ok!
mummy cha!