Friday, July 17, 2009

suka laa buat mummy dia menjerit

tengok lil ballerina ni...

pagi2 buta dia dah buat mummy dia menjerit kan. boleh pula masa saya tengah iron baju for RK, si kecik ni pula sibuk 'mengemas' almari. patutla dia diam jek dekat belakang. rupanya sedang bersuka ria mengeluarkan semua pakaian dalam almari tuh. bila saya cakap NO! dia lagi suka. siap boleh ketawa lagi. hmmm bila dia dah ketawa terus la saya tak jadi marah kan.


hari ni ntah macam mana dia boleh pula terbangun awal. pukul 6am dia dah celik mata. aiyooo...

cuba tengok ada 1 pic tuh dia letak kain kat mulut dia. yerr dia sedang lap mulut dia yang comot kerana dia baru lepas makan biskut rusk dia. eeiiii xpasal2 kena basuh balik.

apa2 pun, lil ballerina telah membuatkan saya ketawa di pagi hari jumaat ini.

luv u sooooo much!

p/s: saya sudah dapat camera baru from RK. merah menyala gitu kan. patutnya nak color pink tapi dapat merah. saja jek dia tak nak beli color pink kan huhu so yang menjadi mangsa untuk meng-test camera saya adalah si kecik ini.


1 comment:

eLLe said...

aku dapat bayangkan dia gelakkan kau. mcm aku gelakkan mak aku.
adehh..

haha aku dapat rasakan kebahagiannya. ahaha