Friday, July 24, 2009

when...

mr ceo is not around...yeaahaaaa!

this week dia kat penang and next week dia ke jakarta. yipieee! a ah yippie la sangat kan. keje yang dia bagi tu tak buat lagi. adushhhh...

so sambil membuat keje saya layan cerita the hills. yes! i'm addicted to this movie xtau la nak panggil movie ke drama ke janji layannn...


cerita ni ada dekat mtv channel tapi disebabkan susah sangat nak tengok dekat rumah so saya pun layan laa cerita ni dekat office.

rupanya cerita ni dah masuk season 5 pun tapi saya baru terhegeh2 nak tengok season 2. hmm xpela janji boleh hilangkan kebosanan saya di kala mr ceo takde kan.

memula plan nak beli dvd cerita ni coz saya ada nampak dekat kedai bawah ada jual. tapi kang jadi macam dvd gossip girl pula. terperuk jek gossip girl tuh dekat rumah. bukan tengok pun. nak tengok tapi asyik takde time jek. hmm xpela..

okla..gtg. nak sambung balik tengok cerita ni huhu

muaks!

No comments: