Thursday, August 20, 2009

menyedihkan

for temporary ni my office takde phone, bermaksud semua orang takleh guna phone accept 2 meja jek boleh pakai phone.

and salah satu meja tuh meja saya la.

tengok tuh. ada 2 phone ok.

part yang paling leceh sekali bila ada phone masuk. dah la dua2 bunyi phone ni macam lebih kurang sama jek. so kalau ada bunyi jenuh makk ok fikir phone mana yang bunyi. selalu jek saya tertipu. ingat phone ni. punyer la jawab semangat sekali phone lagi satu la. stress!!!

yang lagi satu leceh nyer kalau ada orang nak buat call. so mana2 staff yang nak buat call kena la datang 'menziarah' tempat saya yang tak seberapa ni. stress ok! bukan stress diorang pakai phone tapi stress sebab buat masa ni xde privacy. kalau masa tuh saya tengah surfing baca blog orang, ada pulak yang tegur...

"buat apa tuh? baca blog sapa jek tuh?"

tak pun...

"eh main game apa jek tuh?" eh bongkar lak rahsia aku main game kan huhuhu

or

"buat keje apa tuh?"

adoiiii stress aii ni tau. asal datang sini jek ada jekk kan soalan2 yang membina nii...dah la saya ni jenis macam malas nak layan sangat kalau dah ada depan pc ni. suka buat hal sendiri jek. yerr kekadang saya suka jadi kera sumbang dekat office ni:D and kekadang suka berborak. ikut time la...

nasib baik that guy from panasonic ada call pagi tadi. cakap nak hantar pabx kita orang tuh hari ni. haaaaaaa leganya...owh ya..our pabx tuh kena sambar kilat laa masa weekend hari tuh. habis rosak power supply dia.


No comments: