Monday, August 24, 2009

sucess jugak ni


from google

saya memang tak kan sempat nak tengok cerita ni kat tv coz selalu clash dengan bola. kalau ada bola memang alamatnya saya takde peluang la nak tengok tv kan.

so selalunya saya akan layan cerita ni dalam website 8tv jek. tuh pun nak habiskan 1 episode pun susah.

memandangkan lepas bangun sahur around 4.30am, memang confirm saya tak kan sambung tido dah lepas tuh. so sementera nak tunggu hari cerah ni saya akan layan cerita ni.

at last habis juga saya tengok walaupun ending dia buat saya frust sedikit. haiihh...nape laa eza tuh mesti kena tembak? pastu kenapa la anding kena tembak? pastu kannnn ada 1 part masa luahan perasaan antara zack dengan eza...haa masa tuh mata akak berair ok. macam sweet jek. hantu bercinta dengan manusia. adushhh...

hopefully ada ghost 3:D cerita ni sangat comel walaupun orang kata cerita ni biasa jek.

p/s: lepas ni nak layan cerita apa lak ek?

No comments: