Monday, August 24, 2009

success!

akhirnya dapat gak saya berbuka dengan RK berdua buat pertama kalinya:D eh lupa lak si kecik pun berbuka sama. sebab dia pun sibuk nak makan nasi kan. tak nak makan baby food. alahaii...macam orang besar jek lagaknya

masa saya tengah sibuk masak, my mom called. dia tanya masak apa tuh. pastu dia pun cerita la hari ni dia berbuka dengan my lil bro jek coz my dad nak berbuka dekat masjid. pastu siap bagitau lagi ni yang dia tak masak. just beli mcD jek la. amboi suka kalau nak makan yang bukan2 kan bila my dad takde ni. kalau my dad ada dia nak makan nasi jek. tak nak lain selain nasi and yang penting my mom yang kena masak. bukan beli ok.

dia tanya saya ingat tak hari ni hari apa. so saya terus wish dia happy birthday. memang ingat nak wish pun tapi dok leka dengan mengemas la, beli barang dapur la pastu sambung cuci baju la. anak yg tidak mithali sungguh aku ni. my 2nd sis yang laju wish dia. don't worry, i'll buy her a cake. secret recipe. fav dia.

owh ya, i managed to masak 3 dishes. berpeluh ketiak den ni haa terkangkang pun ada. RK teringin nak makan lauk ikan tenggiri kicap. pastu saya pun nak masak kicap gak tapi ayam la. lastly RK request nak makan sayur taugeh and tauhu. jenuh ok saya surfing kat internet semalam hahaha adoiii memalukan sungguh. nak masak sayur simple macam tuh pun nak surfing kan. nak buek camnor...dulu degil tak nak belajar masak ngan mak..haa sekarang padan la muka

so esok saya akan berbuka dekat rumah my mom:D suka! tak payah masak ni. confirm balik nanti akan bawak mangkuk tingkat pulang untuk sahur huhu RK pula kena kerja shift sampai pukul 8pm. so dia akan berbuka dekat office.

No comments: