Friday, December 11, 2009

bila by candy

currently im listening to this song. addicted ok!



BILA

kau tak berubah
slalu saja kau simpan
katakanlah yang sebenarnya
diriku tau bila kau kini tak ingin bersamaku
mengapa kau harus berdusta
yang kuinginkan
yang kuharapkan…

bila memang berakhir akhirilah saja
bila memang kau pergi lupakanlah aku
bila memang berakhir akhirilah semua
lupakanlah saja aku

diriku tahu engkau bertahan agar ku tak kecewa
mengapa kau harus berdusta
yang kuinginkan
yang kuharapkan…

bila memang berakhir akhirilah saja
bila memang kau pergi lupakanlah aku
bila memang berakhir akhirilah semua
lupakanlah saja aku

ok..on the otherhand, mr ceo ada good news tapi buat masa ini biarlah rahsia**cewah macam lagu ct lak kan**good news for the staff macam saya yang sudah 6 years mengabadikan diri untuk dia kan hahahaha macam hareemmm jek. tunggu sampai benda tuh betul2 jadi then baru saya berani nak cerita. kang cerita2 tapi tak jadi lak tak best la plak kan.

rasa leganya esok dah sabtu. lately ni rasa macam kurang rehat jek. maybe sebab lil ballerina ada batuk. asal dia batuk jek sure muntah especially bila dia tidur. so bila dah muntah masa tidur tuh for sure la atas katil kan. jenuh tengah2 malam tukar cadar, baju dia and kena pujuk dia supaya jangan menangis. lil ballerina ni bila dia muntah mula la dia meraung. macam la mummy and dad dia pukul dia kan.

tak silap saya dah 3 malam kot saya dok tukar cadar and kasi cuci. dah la mata tuh macam tak boleh nak bukak jek kan. sedar2 dah pukul 6am.

semalam my mom bawak dia jumpa our dr benard memandangkan her paed still in holiday. pelik..dengan dr benard dia tak meraung lak.

so hari ni lil ballerina makin ok dengan batuk dia. lega.

hopefully malam ni dia tak batuk plus muntah lagi.

oh ya pagi tadi ada benda yang agak funny jadi. pukul 5am lil ballerina dah start meraung mintak susu. so RK bawak dia tidur dekat sofa in living room. lepas dia menyusu, saya pun keluar la daripada dalam bilik nak tengok kenapa jek dua beranak ni senyap jek. rupanya lil ballerina dah terbongkang atas sofa and her dad dah terlelap dekat bawah.

ok fine. tengok diorang dah sedap membuta saya pun terus la iron baju. dekat living room sebab nak mengadap tv punyer pasal. elok2 saya habis iron, terkejut tengok lil ballerina bergolek2 terus jatuh hempap dad dia. tunggu gak kot2 dia nangis ke or her dad terbangun ke.

rupanya....TIDAK! si kecik tak terjaga langung and yang si besar pun sama gak. elok jek membuta. aishhh..dasyat gak bila anak and ayah bersatu tidur ni kan.

No comments: