Tuesday, December 8, 2009

diarrhea again...?

lil ballerina kena diarrhea lagi:(

but this time takdela saya panik sangat sebab dah tau nak buat apa. dulu yerr bila my mom call jek terus la bergenang mata saya kan. panik plus takut.

nak bawak lil ballerina jumpa her paed pun tak boleh jugak coz her fav paed**mummy's fav actually:P**sedang bercuti sekarang ni.

luckly saya still simpan lagi ubat dia plus saya suruh RK belikan formula milk without lactose. saya kena buat ORS sendiri. kalau esok makin teruk gak kena bawak lil ballerina jumpa her 2nd paed.

boleh la RK tanya nak beli susu apa. see...mummy jugak kena cari kan. harapkan dad dia cari memang sampai esok pun tak jumpa. dia tau beli jek.

actually saya dah lupa susu apa yang paed kasi dulu. so nak tak nak saya kena berlari turun ke supermarket bawah and cari fomula milk tuh. jenuh ok. dah la termengah2 pastu call RK suruh cari susu tuh and beli memandangkan RK dah ada dekat my mom's place untuk bagi ubat.

No comments: