Monday, December 28, 2009

mari memasak

saya tuh RK ada request masak black pepper chicken.

taadaaa


ayam saya tuh dah macam apa jek kan. nampak scary ok.

saya asingkan gravy dia sebab nak makan sampai dinner. kalau mix kang 'layu' pulak ayam saya kan.

RK makan bertambah2 tapi saya makan sekali jek. macam tak lalu la pulak. apa daa sendiri masak sendiri tak lalu kan:P

RK kata saya tak lalu makan sebab saya selalu in comfort zone. Nak makan or buat benda yang sama jek. tak boleh nak accept benda baru.

iye ke?

tak kisah la...janji RK happy kan. saya memang suka nak cerewet2 ni. tak boleh nak diubah dah hehe

owh malam ni nak kena masak paprik daging untuk bekalan esok. gigih ni cari resepi kat internet sebab dalam fridge ada daging**nape la RK pergi beli daging dekat pasar malam kan huhu**

No comments: