Thursday, December 31, 2009

boleh la

last week adalah hari saya bercuti memasak**err bukan hari2 ke saya cuti masak:P**

memandangkan saya perlu membeli a new dress for lil bellerina coz esok ada wedding RK's cousin at pwtc, we decided to have lunch at ayam penyet@wangsa mall.
memang macam ala2 teruja jugak la nak makan dekat situ sebab selalu dengar orang cerita makan dekat situ.

too bad...saya tak rasa pun makanan dia sedap. sorry. saya rasa biasa jek and dia punyer sambal tuh serious air mata saya boleh keluar. sambal dia tuh macam ala2 sambal belacan pun ada. maybe saya ni not into sambal belacan tuh sebab takde selera kot. ok..ini yang RK pesan for himself yours truly punyer makanan walaupun dah makan sepinggan nasi dengan lauk but still saya rasa ala2 kelaparan jek. maybe sebab macam makan terpaksa jek. walaupun saya cakap tak sedap tapi saya tengok orang lain kemain selera jek. jelous la pulak kan.

well...bak kata RK, saya ni kan cerewet makan:)

seperti biasa kalau pergi wangsa mall memang tak sah kalau lil bellerina tak naik ni...

tapi bila letak jek duit and that thing pun bergerak dia pun terus melompat keluar kan. aishh..

p/s: saya sungguh kecewa kerana tidak jumpa dress yang sesuai for lil ballerina:( tapi saya paksakan diri untuk beli juga
**kata takde yang berkenan tapi sempat gak la rembat sampai 2 helai kan**

No comments: