Tuesday, December 29, 2009

janji vampire

sob..sob..sampai sekarang still tak dapat tengok new moon lagi..uwaaaaaa takpela. nanti movie ni dah basi baru la saya boleh tengok kan. apa kan daya...

tapi takpe. walaupun tak dapat tengok movie chenta saya...tengok cerita sepupu dia pun jadi la.

taadaaa

the vampire diaries. addicted!

yerr memang hobi saya suka nak addicted. hari tuh the hills. belum habis season 3 saya dah tukar cerita lain kan. sekarang ni the vampire diaries lak.

layan gak la. cerita dia lebih kurang sama jek macam twilight tuh. cuma cerita ni bersiri jek. ia merupakan seksaan okay nak tengok cerita bersambung2 ni**kenapakah saya dapat rasakan hero cerita ni style dia macam chenta saya ek? tiru la tuh! huhu**

RK dah pening sebab tengok saya layan cerita2 macam ni. tuh la sapa suruh ajar saya tengok twilight dulu kan...RK stress sebab ntah kali ke berapa puluh saya asyik tengok cerita twilight dekat astro. asal keluar twilight jek sure saya dah terpacak depan tv.

jangan salahkan saya ek..salahkan astro tuh haa dok ulang2 cerita twilight:D

image: Google

No comments: