Saturday, March 27, 2010

anak sapa la ni...

tadaaaa....

samsung netbook!

actually RK memang plan nak belikan saya netbook ni for my birthday in june ni tapi disebabkan dia sudah tidak tahan lagi mengenangkan terpaksa berkongsi laptop dia dengan saya maka dia terus ajak saya pergi beli last week

yippie

err sebenarnya RK bengang sebab dia nak buat kerja dekat laptop dia tapi saya sibuk dengan games saya dekat fb:D padahal boleh jek guna pc tapi macam kemalasan pulak nak terperap dalam bilik

disebabkan masing2 dah ada latop and netbook sendiri, jadi ada seseorang sudah mengambil-alih pc yang banyak berjasa itu...

iaitu...

si kecik yang sedang enak menghisap puting! siap request nak pakai headphone ok. masa ni dia tengah layan barney & friends yang sedang berjoget lambak.

tak cukup dekat pc...

dia pinjam kejap laptop RK

haahahaha stress jek dad dia. ingatkan bila dah beli netbook tuh takdela orang kacau dia lagi but still kena share

**tq RK! muaks!**

p/s: my camera dah color merah, netbook pun merah apa kata kalau saya request hp baru color merah lak :P banyak cantik muka ko! ingat laki beli pakai bulu hidung ke huhu

image: google


1 comment:

~chacha~ said...

oiiii apa ni..
harijadi lmbt lg..tp hadiah dah dpt??
ini tak adillllllllllllllllllllllllllllllll!!!