Tuesday, March 2, 2010

saya mahu makcik urut

cuti 3hr tidak bermakna bagi saya...cewah!

sebabnya badan saya sakit2 ni. sampai mengadap pc pun kepala macam dah nak terlentok jek. lenguh giler especially part tengkuk ni

alangkah indahnya kalau dapat urut ni. told my mom yang saya nak makcik urut masa confinement hari tuh sebab dia urut best. my mom said kena call dia dulu buat appointment. perghh makcik urut kena buat appointment dulu ok. kelasss

on the otherhand, benda yang saya risaukan telah settle. pregnant? bukan la...ni pasal kerja. from last week lagi saya risaukan job seseorang but now mr ceo telah pun decided untuk melanjutkan job dia. fuhhh kesian sebenarnya kat dia tapi tuh la sapa suh dia buat hal dulu kan. luckly mr ceo kasi chance kat dia lagi..**donno why saya yang nak risau lebih2 kan. maybe sebab saya yang mengadap dia**sempat lagi bagi warning kat that guy supaya jangan nak buat hal lagi. kerja elok2**kalah bos pulak aku ni kan**

p/s: masih lagi meratapi 'kehilangan' blog lama saya...sob sob...

No comments: