Tuesday, March 16, 2010

terapi untuk mengawal kemarahan saya ialah...

makan dominos pizza crunchy thin crust beef pepperoni medium seorang diri

lepas tuh terus tarik selimut and zZzzZZzZZZ

sungguh nikmat!

to be honest, semalam limit kesabaran saya memang dah nipis sangat2. selama ni saya boleh lagi cool boleh lagi rileks main game and boleh lagi gelak2 tapi semalam memang tak boleh sama sekali.

buktinya, hari ini saya masuk office, first thing yang saya buat ialah membuka wmp bacaan ayat al-quran. seriously saya admit saya ni takdela alim bebenor kan tapi disebabkan saya tidak mahu kemarahan saya ini makin menjadi2..so lebih baik saja bertakafur sekejap

p/s: dulu my acc manager selalu buka wmp bacaan ayat al-quran ni...ketenangannya melebihi daripada kita mendengar lagu...:)

No comments: