Tuesday, March 30, 2010

less than 1 hour...

haishhh

inilah akibatnya jikalau mr ceo takde

for lunch...


yummy! double cheeseburger medium set. senyap jek duduk depan pc. concentrate makan

then berani pulak follow my officemates turun pergi ke supermarket. so i bought...


mc d saya still tersekat kat tekak lagi saya still nak menelan ice cream. lepas tuh lalu pulak depan ni...



rembat jugak. kononnya nak buat stock dalam laci ni. dah sampai kat cashier boleh pulak cair tengok benda ni...


ambil jugak. aiyooo

bila tunggu member yang sedang membayar segala jajan yang dia beli...kaki saya termasuk pulak kedai jual magazines...


kaut jugak! eh bukan cover ni. yang latest punyer ada alyah jadi cover girl

and last but not least...for my lil ballerina...


barney!!!

saya terpaksa mengantikan patung kesayangan dia ni kerana patung dia yang lama sudah rosak. dah tak boleh nak nyanyi lagi. lil ballerina akan campak patung tuh kalau dia picit2 tapi senyap jek takde lagu. jenuh ok nak pujuk dia. so untuk membuatkan dia tidak melalak habis satu bangunan dengar, saya belikan yang baru

boleh pulak masa otw nak naik ke office, ada pulak orang jual2 baju ni. adoiii masak! saya jalan straight jek. takut nak jeling2 hahaha

No comments: