Thursday, March 11, 2010

yibaaaa

yeaahhaaaaa

finally RK dapatkan saya TWILIGHT NEW MOON!

serious happy giler! coz saya memang tunggu sangat nak tengok this movie**orang lain dah berzaman tengok saya baru terhegeh2 nak tengok**

RK cuti hari ni dengan esok. habiskan balance cuti dia last year. saya sungguh jealous sebab dia daripada pagi dok memekak sebut nama...

"bella...owh bella..."

dalam kereta pun still berani lagi nak sebut nama bella...sakit telinga saya ni haa. saja nak bikin panas sebab dia dapat tengok dulu

takpe..takpe..lepas ni saya pulak mimpikan edward cullen. muaks!

disebabkan suami tercinta cuti hari ini, saya berjaya memasak kurma ayam untuk dia**upah sebab dapatkan new moon untuk saya sebenarnya:P**

gigih ni semalam ajak RK pergi ayamas nak beli ayam. sanggup meredah sampai ke melawati. kalau beli ayam@ayamas senang sikit kerja saya sebab dia dah siap potongkan hahaha

jadi lunch saya untuk hari ini adalah nasi+kicap+kurma ayam! yummy!

No comments: