Wednesday, November 18, 2009

birthday owh birthday

planning nak celebrate birthday chairman's pa esok. kira nak surprise kan dia memandangkan dia paling senior dekat sini and banyak juga berjasa pada kami semua.

tengah fikir nak beli cake apa ek? bila nak beli? ingat nak suruh jek ob saya belikan esok dekat desa sri hartamas. tak silap ada secret recipe. tapi macam jemu la pulak balik2 cake tuh jek kan. hmm xpela jap lagi turun bawah and survey cake apa yang ada.

secondly, nak order apa jek untuk esok? takdela heavy sangat tapi macam just nice la untuk celebrate yang ala carte ni kan. hmmm...

on the otherhand, cuti saya sudah approved! yeaahaaaaa...starting 27nov sampai la 6dec. mr ceo tanya gak la sebab apa nak cuti lama sangat ni kan. memula macam nak cakap jek pergi holiday walaupun bukan. last2 terus-terang jek la.

end of this month my mom takde dekat sini for a week. so memang takde sapa nak jaga lil ballerina. nak tak nak saya kena la ambik cuti. lagipun cuti saya banyak lagi untuk dihabiskan sampai end of dec2009:D

luckly mr ceo faham. tapi dengan syarat tuh. dia suruh saya online ym sentiasa. so that if anything office senang nak cari saya. aishhhh...terpaksa la angguk kan walaupun dalam hati macam malas jek kan hahahaha

bila cuti dah start maka bermula la life saya as a surirumah sepenuh masa. cewah!

semalam my mom tanya...boleh ke? confident saya cakap boleh!

RK pun ada tanya...

yakin boleh!

err...dalam hati...pengsan laa makkk kena masak hari2!!! uwaaaaaaaaaa...

nanti lil ballerina tolong mummy masak ekkk huhu

No comments: