Monday, November 9, 2009

yeayea...

...my lovely friend, atina dah selama deliver baby girl!

congratulations to atina & fahmi.

seriously saya tak sangka pulak dia nak deliver hari ni. saya budget macam lambat lagi sebab dia ada cakap due dia early dec. sekali hari ni la kan. pukul 10am.

best nyerr.

yang saya ingat nama baby dia ARI. lupa lak nama panjang dia:D

tina sempat lagi cakap yang 1st daughter dia macam jeles gitu kan tengok dia bf ari. siap merajuk tuh tak nak cakap dengan mak dia hehe comel sungguh tau.

ok...saya sungguh kagum tau dengan nada suara tina. baru jek lepas deliver tapi suara dia macam takde apa2 pun. dasyat! dah kata pernah ada pengalaman kan...kalau saya dah banyak kali pengalaman pun confirm pengsan gak 24 jam huhu

lepas dah borak2 dengan tina, saya pun ym elly...

boleh la kan elly tanya...

"eh bila masa tina pregnant?"

saya terus gelak. boleh la dia tak tahu kan selama ni tina tuh pregnant.

elly...elly...

yea mari shopping present untuk ari...see ya...

p/s: tetiba rasa macam nak pregnant lagi:P

No comments: