Monday, November 23, 2009

sedang...

...menikmati secawan coffee plus milk...

serious hari ni macam kabut jek.

dah la set jam bangun pukul 5am tapi macam mana jek boleh terlajak sampai pukul 7am????!

giler la. sedar2 jek tengok hari dah cerah. melompat bangun. yelah mana nak sidai baju, masak air, sterilize botol2 lil ballerina. tuh belum masuk lagi bab nak mandi, hairdryer rambut, make-up bla bla...baju RK lagi...rumah tinggal jek macam tuh bersepah. balik nanti sure pening. aishhh...

believe it or not bangun pukul 7am tapi before pukul 8am sudah rush otw pergi ke my mom's place:D

fuhh...macam robot ok! macam tukar tayar F1 pun ada gak gayanya.

bila sampai office tak sempat lak nak buat coffee. kena settle kan apa yang patut coz mr ceo ada flight petang ni ke overseas.

nasib baik la pakai seluar. kalau pakai kain ni dah terkoyak gamaknya kan.

sekarang...mr ceo dah pergi. kerja pun dah settle. farmville pun sudah di-harvest.

maka...saya sedang termenung di depan pc sambil menikmati secawan coffee yang sungguh menyelerakan. yummy! eh lupa lak nak makan nasi lemak yang my mom bekalkan. yippie!

p/s: ni semua gara2 TWILIGHT la ni saya bangun lambat. tuh la mimpi lagi vampire hensem nak gigit saya...:P awww aii rela ok hahaha. RK bengang coz saya beria nak tengok lagi cerita ni semalam@starmovie padahal saya ada dvd dia and tengok berulang kali lagi. tak cukup lagi? dekat dalam pc office pun saya ada simpan gak. bila bosan boleh layan hahahaha

No comments: