Monday, November 16, 2009

my mom called me just now. lil ballerina pulak macam dah start batuk2.

aishh...bukan mengeluh sebab dia sakit tapi mengeluh sebab for sure dia berjangkit daripada saya kan. ni yang saya malas kalau saya sakit. coz kalau saya sakit soon or later sure dia kena. tak kan nak suh dia duduk jauh2 kan. macam la dia faham apa yang mummy dia cakap.

last saturday dah bawak dia jumpa her paed. masa tuh cuma check untuk flu and off course la her paed kasi ubat flu jek.

buat masa ni saya tak boleh nak ambik cuti coz mr ceo akan masuk office esok after berada di negara orang untuk jangkamasa yang agak lama. harus la menimbun kerja aii kann...**hopefully mr ceo approve cuti panjang saya hujung bulan ni**

RK pun sama. his new ceo baru masuk last week so kerja dia pun berlambak gak. banyak nak kena buat.

tak kan nak tunggu sabtu? lama sangat. nanti her atuk will membebel dekat saya. tak suka! makan dalam ok kalau bab2 cucu dia ni. uwaaa

nampaknya nak tak nak saya kena bawak lil ballerina jumpa 2nd paed dia **bila ada anak kecik ni kena buat banyak backup** actually saya prefer lagi her paed yang kami selalu jumpa ni. kata paed dia since lahir lagi kan. semua info ada dekat dia. tapi nak buat macam mana. her paed cuma ada dekat hosp sampai pukul 6pm sajo. dah tentu pukul 6.30pm RK baru terhegeh2 sampai sini kan.

lagi satu, 2nd paed dia ni kalau bab charge memang dasyat ok! boleh juling tengok bil dia. uwaaa mummy kena cut cost laa budget bulan nii. dah la ada baju baru nak kena ambik dekat chacha hahahaha

lagi 1 jam nak balik.

alangkah indahnya jikalau saya boleh terbang untuk balik:(

No comments: