Thursday, November 12, 2009

malu la...

...tapi nak tunjuk jugak kan...

bukak fb pagi ni terus nampak claudine tagged pic saya masa zaman kolej. tak sangka pula dia still simpan lagi kan. saya pun ada simpan gak cuma malas nak scan jek. nanti la saya scan k.

giler oldskool pic ni kan. cuba kasi tengok fesyen kita orang. xhengaat ok.

tengah-ezreen (sorry kena blur kan pic dia. permintaan dia) dia study half jek lepas tuh her mom suruh sambung belajar jadi cikgu english. sedih gak la masa last day dia dekat stamford. sebab dia ni teman naik lrt. so lepas dia takde macam sunyi la naik lrt kan. sekarang ni dia dah kahwin and ada anak dannnn stay dekat jepun. ikut hubby dia kerja.

baju hitam-claudine. tuh pun sama study half juga. lepas tuh dia masuk kolej lain sebab dia nak ambik fesyen design. dulu nampak macam takde style jek kan:P tapi sekarang jangan main2 ok. dia ni berani berfesyen. takde nak ikut alirannya. dia ikut kepala dia jugak. married and sekarang sedang berenak bercuti panjang di holland. fyi, wedding dress dia, sendiri yang design. cantik!

yang berdiri belakang claudine tuh, didda. dah kahwin juga and ada anak sorang. stay dekat perak ikut hubby.

lepas tuh turkah. married and ikut hubby. tak rapat sangat dengan dia ni sebab kalau duduk sebelah dia jek sure nak emo. tak pun nak cubit kan hahahaha

intan. dia ni bukan budak stamford tapi bestfriend claudine. dah macam geng stamford gakla. study fesyen gak. tak tau sekarang buat apa. ni baru nak add dia dalam fb:D

the only lelaki. shawn. claudine's bro. pun bukan budak stamford tapi dia rajin lepak dekat stamford.

haaa kalau tengok betul2 pic tuh. ada nampak lelaki berjalan dekat belakang. nama dia frederick, student mass com itu scandal aii masa zaman kolej. hahahahaha ngaku lakk lama dah tak jumpa dia since dia berhijrah ke australia.

yerr scandal aii masa zaman kolej xde yang melayu ok. kat stamford mana ada student melayu sangat. kalau ada pun macam bagus jek seperti zul playboy hahaha semua orang panggil dia zul playboy sebab dia seorang spoilbrag yang kaki perempuan. kesian dia.

eh aii ada la scandal melayu. shahrul! budak hotel management. hensem ok tapi RK kata muka dia macam beruk masa terserempak dengan shahrul@ the curve. sesuka jek kan cakap muka dia macam beruk. jeles la tuh. macam la saya betul2 bercinta dengan shahrul ni. kawan baik jek sebab shahrul ni la tolong saya masa kelas agama. saya fail ok! kena repeat. shahrul la mentor saya. tup2 kena gosip kita orang couple. layan kan jek la. rezeki hahaha padahal shahrul rileks jekk. yelah bukannya kita orang bercinta pun. bestfriend jek.

dulu2 kita orang tak panggil bestfriend kalau rapat dengan lelaki tapi dipanggil scandal. baru la ngacam sikit kan.

owh ya...semua pics tuh masa stamford ada party dekat legend hotel. stamford ni kerjanya suka la berparty kan. kalau semua student perempuan datang nak ala2 berkemban jek, nak tunjuk sapa paling seksi tapi saya malas. saya datang sebab nak cuci mata and makannn! maklum jek la masa study mana ada budget banyak sangat. pakai la apa yang ado kan.

okla...nanti saya cari pic masa saya pakai uniform stamford. pink & grey! hidup stamford! hahahaha

serious saya rindu masa zaman kolej.

p/s: cerita ini sekadar nak berkongsi kisah lalu jek k. had a great time. bukan boleh nak patah balik kan. plus bukan bertujuan nak berlagak ada scandal ke apa. am sure semua orang ada kisah masa zaman study dulu. muaks!

No comments: