Tuesday, November 17, 2009

terkena lagi!

macam biasa bila hujan2 macam ni dah tentu layan kalau minum coffee plus milk.

masa tengah dok leka bancuh air, sekali mr ceo tegur saya daripada belakang. terus akak bukak tarian mak yong ok. serious hodoh! nasib baik la tak terpelanting coffee saya masa tuh.

maunya tak terkejut. tak budget pun dia akan keluar sebab dia baru jek buat air dia and masuk bilik.

fyi, saya selalu tunjuk aksi2 hodoh saya tuh depan mr ceo. tak tau la dia gelak ke apa. tapi kalau staff lain yang nampak confirm gelak guling2.

ada sekali tuh mr ceo suruh buat air for his guest. bila guest datang mula la saya kabut nak cari cawan2 cantik. bila mencari tuh mula la mulut ni cakap sorang2. yerr saya memang suka cakap sorang2.

dalam tengah membebel2 cari cawan dekat pantry, saya tak sedar mr ceo ada dekat dengan pantry. bila saya sedar tuh baru perasan mr ceo tengah tengok saya bercakap sorang diri. terus saya macam tersengih.

sure mr ceo ingat staff dia yang sorang ni dah skru longgar kan.

giler! situation tuh paling buruk sekali ok. masa tuh siap ada mimik muka lagi. adoiiii

sometimes masa buat kerja pun boleh gak. tengah dok buat2 kerja ni tetiba terkeluar suara. mula la ada staff pandang kan. tak pun gelak sorang2 depan pc**ni macam dah ramai buat especially elly:P sekarang ni my ob lak ada penyakit tuh. siap tutup2 mulut ni**

ada ke orang perangai macam tuh gak? sila laa bagitau ek. mana tau leh bagi tips macam mana nak kurangkan perangai tak senonoh ni:D letih laa balik2 mr ceo nampak kan.

No comments: